AAIR este o organizatie civila si profesionala care functioneaza ca persoana juridica romana de drept privat. Aceasta reprezinta un cadru unde sunt promovate Standardele Internationale de Audit si unde auditorii interni si persoanele interesate de activitatea specifica de audit intern sa-si poata imbunatati mijloacele si metodele de exprimare profesionala si sa primeasca sprijin profesional de specialitate.
A.A.I.R. recruteaza (full time):
Sef Birou Secretariat
Principalele responsabilitati:
o Gestioneaza activitatea zilnica a Secretariatului si celelalte activitati din cadrul Asociatiei asigurand realizarea acestora conform planificarii si documentarea corespunzatoare a activitatii personalului din subordine;
o Asigura mentinerea bazelor de date necesare desfasurarii activitatii Asociatiei;
o Asigura comunicarea interna si cu tertii (conducere, membri, institutii si asociatii profesionale din tara si strainatate, etc);
o Asigura pregatirea materialelor relevante pentru Consiliul Director si redactarea minutelor aferente intalnirilor organizate;
o Gestioneaza relatia cu firma de contabilitate si asigura desfasurarea activitatilor complementare;
o Ofera sprijin administrativ pentru comisiile de specialitate din cadrul Asociatiei;
o Indeplineste alte sarcini si atributii repartizate de Secretarul General si de catre membrii Consiliului Director.
Profilul candidatului:
- Studii superioare, preferabil in domeniul economic sau administrarea afacerilor;
- Minim 2 ani experienta relevanta (preferabil in audit intern);
- Cunoasterea standardelor IIA, precum si a bunelor practici privind auditul intern;
- Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si orala;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (obligatoriu); a doua limba – constituie avantaj;
- Atitudine discreta si politicoasa in relatiile cu publicul si cu membrii A.A.I.R.
- Cunostinte de operare pe calculator - nivel: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) – nivel avansat, Windows – nivel avansat, Internet – nivel avansat;
- Abilitati manageriale si organizatorice: cunostinte si experienta in managementul organizatiei/ asociatiei.
Documentele care insotesc aplicatia trebuie sa cuprinda motivele datorita carora candidatul considera ca se potrivesei postului. Va rugam sa ne prezentati in detaliu motivele pentru care ati ales sa aplicati.
Candidatii pot depune CV-urile, personal, la Secretariatul AAIR, prin fax la 021/323.00.52 sau e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea., pana la data de 30 noiembrie 2010.
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru a participa la interviul de evaluare.
Toate aplicatiile sunt confidentiale.